Sbírám vše!


Army Assets

12.03.2012 22:48

Army Assets je další hra, kterou jsem dokončila. V recenzi píší, že je na pár desítek minut.........u mne rozhodně nebyla. Ale ani to, že jeví dle kritiků známky braku, mne neodradilo. Samozřejmě nechybí ani řízná vojenská hudba a zvukové efekty, doprovázející rozstřílená těla, já hrála hru s vypnutými reproduktory, bylo toho  příliš.

Stáhnout hru lze zde.

Hra má šest levelů, šest různých prostředí. V každém levelu je šest částí, poslední šestá část každého levelu spočívá ve  vybíjení určitých symbolů. Dovednost  pokořit je zúročíte v posledním šestém levelu, kde se ty závěrečné části každého levelu opakuji   - 1. prosté vojandy, 2.létající talíře, 3.  nepravidelné kropičky, 4. vojandy s kroutivými pumami, 5. stříkající prsa, a nakonec -  6. stvůra, co ji ustřílíte v pohodě "světlo" na hlavě.

Zbraně jsou různé, vždy se objeví bedna,ale nevíte, co v ní je - jednoduché střely, prašné střely (doporučuji přeskakovat), zesílené  střely, "křivé střely", které zamíří přes překážky na nejbližší nepřátelský objekt. Bohužel jejich účinek pomine, pokud ztratíte život.

Ve vyšších levelech můžete získat čtvrtý život navíc, je to nenápadně stojící panenka.

Kruciální, nepřekonatelné body byly pro mne zde:

4.level - v první části  létající talíře - až jsem přišla na to nehonit se a počkat až se zhoufují a uvolní cestu, v  druhé části bedny - vyskočit, posunout se na sloupu, počkat a skočit před další bednu dříve než spadne dolů, posunout ji pod východ. 

5. level - v druhé části vyskočit a zabít kropičku: musí se při vnější zdi, trvalo, než jsem na to přišla, a pak ty tři nezničitelné oválné balóny - jde to, musí se rychle  podběhnout první, druhý třetí, ale než jsem to natrénovala, to trvalo.....

Pořád dumám, zda jsem tak nešikovná, že je to pro ostatní hra na pár desítek minut a já to dřu tak dlouho.

Ale vítězství se ohlásilo tímto obrázkem a já si oddychla, když jsem ho spatřila.

 

 

Rozhodně si hned tak nestáhnu Army Assets 2. I když jak tvrdí experti,  hraní počítačových her zvyšuje schopnosti člověka ve všech směrech, a já to mohu jen a jen potvrdit.

 

Docela dobře ztvárněná vojanda, ne?Hra je pro dětskou trpělivost ještě hodně namáhavá, lépe je to namalovat, než hrát.

—————

Zpět