Sbírám vše!


Petr Kaplan

16.04.2010 09:48

 Mefisto (hudební skupina), když v něm hrál ještě Petr Kaplan -  to byla první skupina, která mne oslovila big beatem. Myslela jsem si, že neexistují žádné nahrávky s Petem, kromě písně Johnny B.Good. Ale není tomu tak, jak se můžete dočíst na facebooku. Já už vzácné nahrávky mám a  poslouchám.

Přidej se k nám! Příznivcům Pete Kaplana. Máš možnost získat unikátní nahrávky na facebooku.

 

26.8.2013  je tomu 6 let, co Petr Kaplan zemřel. Napadlo mne vygooglovat si, kolik písní je možné na internetu v jeho podání dnes najít.

 

V kompilaci Bigbít: Průkopníci českého rock´n´rollu, který vydal Bonton v roce 1998 je zastoupena i skupina Samuels. Petr Kaplan zde zpívá tři písně:

 

Roll Over Beethoven zpíval Petr Kaplan v koncertech po roce 1989. Ale jednu nahrávku  z roku 1964 jsem našla zde.

A tam další písně, které zpívá Petr Kaplan: Good Old Days, Rock and Roll Memories,Ya Ya Twist a samozřejmě Johny B.Goode.

Nejznámější písně Johny B.Goode a Roll Over Beethoven jsou také ke stažení. Na "uložto" je album Mefisto Beatová kolekce.

 

Z 2. československého beatového festivalu  z roku 1969 se zachovala album,  na kterém je zastoupena  nahrávka z roku 1969 She´s Lookin´Good.  Celá k  poslechu je zde.

 

Starý zlatý časy/Pojď, Kamaráde vyšly také jako  deska v roce 1989. Starý zlatý časy z živého koncertu z roku 1989 si lze poslechnout zde.

 

Dvě písně jsou na internetu, ale nejsem schopná dohledat, odkud pocházejí.

Bye Bye Johny

Dizzy Miss Lizzy

 

K dispozici nikde není, ale evidentně  v roce 1969 vyšla deska nově obnovené skupiny Mickey & The Samuels  s písní  Race With The Devil.  Byla velmi známá, zde ji uvádím v nejznámějším podání skupiny Gun.

 

Jeho nejznámější píseň Johny B.Goode  i s českým textem v několika podáních Petra Kaplana zde

 

 

Fotogalerie Mefisto

Mefisto původní

 

—————

Zpět