Sbírám vše!


Tajemný TIMO

02.04.2010 21:27

Kdo je TIMO? S jeho výtvory se potkávám pravidelně při výletech v oblasti Brno- západ.  Nikdy mne nenapadlo přemýšlet o tom, že je to někdo živý, třeba i výtvarník a básník. A tak mne napadlo si ho vygooglovat. A ten duch, co tvoří své básničky a obrazy na sloupech, je opravdu živý člověk.

Do sbírky dokumentující  jeho díla jsem také trochu přispěla.

 TIMO.pdf (1,2 MB)

 

A zde tajemný dům s evidentně jeho tvorbou.

 

 

A rozluštění záhady? Toto je TIMO. V časopise kritizuje Rychle postavené krychle

A na tomto domě u zastávky Švermova to i demonstruje nápisem.

Je také spoluautorem knihy Během chůze Brnem.  On sám o sobě říká "Ze svých zabílených děl mám největší radost"

 

A nakonec jsem zjistila, že jsou nás stovky, ba tisíce, kteří sledují  jeho tvorbu. Já toho zachytila jen zlomek. Sociální sítě jsou mocné, sledují ho příznivci Facebooku.

 

—————

Zpět