Sbírám vše!


Beth Hart - proměny ženy

17.03.2014 18:40

Poslouchala jsem radio a uslyšela krásnou píseň, zpěvačka měla nezapomenutelný hlas. Tak jsem si to vygooglovala, byla to píseň Your Heart is as Black as Night a zpívá ji Beth Hart.

Nepoznala jsem ji, před několika lety jsem ji poslouchala, pak jsem ji nějak přestala sledovat. O to větší bylo mé překvapení, kam až dospěla a jak se vyvíjela. Pěvecky bezpochyb dozrála. Nelze však přehlédnout i to, jak zrála jako žena, která přiznává excesy v životě,  bipolární potíže, drogy, propady, vzestupy.......

Následující přehled nezachycuje hudební vývoj,  spíše přeměnu dvacetileté rebelky ve zralou ženu.

 

  • 1993 - Jednadvacetiletá Beth Hart zpívá píseň "Can´t Get Enough" v soutěži Star Search.

 

  • 1999 -  Sedmadvacetiletá Beth Hart zpívá svou první slavnou píseň  "Am I The One" v Rockpalast, Německo, a zde zpívá ve stejném roce  svůj  lyricky laděný hit "L.A. Song" .

 

 

  • 2004 -  O rok později uspořádá nezapomenutelný koncert v hudebním centru Paradiso v Amsterodamu, zde ukázka, ale je     možno ho shlédnout celý na youtube.

 

  • 2005 -  Koncert Monkeyback ji ukazuje zase o rok později.

 

 

 

 

  • 2009 - O rok později zpívá píseň Arethy Franklin "Baby I Love You" v Bluesgarage, Isernhagen

 

 

 

  • 2012 - Čtyřicetiletá Beth Hart zpívá na začátku roku v Pařížia na konci roku slaví další hvězdný úspěch - "I´d Rather Go   Blind"  na koncertě k poctě Buddy Guye.

 

 

              ..............a v příštích dnech bude zpívat v Praze!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tetování je samostatná kapitola ženského zkrášlování. Vývoj u Beth Hart je také velmi zajímavý. Ona sama k tomu říká v interview z roku 2014:

"Jsem si jistá, že jsem s tetováním skončila. Většinu tetování jsem si nechala udělat v jednom roce, bylo mi 27 let (tedy 1999). Začala jsem chodit k jednomu tatérovi a on mi je udělal. Poté, co jsme se rozešli, šla jsem se podívat na slavného umělce  Grega Jamese, který obvykle má dvouletou čekací listinu a získala pár tetování od něho.

A pak jsem byla čistá (přestala jsem brát drogy) a uvědomila jsem si, že nemám nic na znecitlivění bolesti. Ale stejně jsem měla několik tetování, které mi připomínalo špatné časy, kdy jsem byl opravdu  nemocná, tak jsem se rozhodla vrátit se ke  Gregovi, aby mi je zakryl. To bylo  před pár lety. Zakryl je největším tetováním, které mám, a to  zatraceně  bolelo a trvalo to šestnáct hodin. Umění je krásné, ale byl to nejbolestivější zážitek mého života."

Z videí na internetu lze odvodit, že až do roku 2010 měla Beth Hart na pravé  ruce vytetovaný poměrně drobný ornament na rameni a na levé ruce měla kruhové tetování na paži. V roce 2010 se objevuje na koncertech s výrazně ornamentálně potetovanou pravou paží.

—————

Zpět