Sbírám vše!


Brother Wolf, Sister Moon -Bratře vlku, sestro Luno

14.12.2010 21:31

Brother Wolf, Sister Moon je píseň skupiny The Cult.  Náš zpěvák Dan Bárta ji zařadil na album Theyories ( + Robert Balzar Trio, říjen 2010). Díky kamarádkám se dostal ke mně  originál i cover verze. Zamilovala jsem si originál a ocenila i Dana Bártu. A objevila skupinu  The Cult.

 

 

 

Video Dan Bárta a Robert Balzar trio

 

Brother Wolf, Sister Moon

Bratře Vlku, sestro Luno

 

 

Embrace the wind with both arms

Obejmi vítr oběma pažemi

Stop the clouds dead in the sky

Zastav mraky na obloze

Hang your head no more

Nevěšej již více hlavu

And beg no more
A  nežadoň už více


Brother wolf and sister moon

Bratře  vlku a sestro luno

Your time has come

Váš  čas přišel

Brother wolf and sister moon

Bratře  vlku a sestro luno

Your time has come
Váš  čas přišel


And the wind will blow my fears away

A vítr odvane mé strachy

Will dry my tears away

Osuší mé slzy

And dry my tears away

A osuší mé slzy

And blow my fears away
A odvane mé strachy

 

Píseň je z alba Cult, The Love

 

Z rozhovoru s Danem Bártou.

Další skladba, u které bych se nikdy nenadál, že ji bude někdo podávat v jazzové úpravě, je čtvrt století stará Brother Wolf, Sister Moon od anglické post-punkové skupiny The Cult.

To je pro mě taková indiánská skladba. Oni měli období, kdy byli jako indiáni. A já byl tehdy taky jako takovej indián.

* Připadal vám na nich „indiánský“ ten text? „Bratře vlku a sestro luno / nadešel váš čas / a vítr odvane mé obavy / a osuší mé slzy...“

Samozřejmě, je to hyperpatetická pecka. Celý ty roky od svého dospívání jsem ji neslyšel. To vlastně platí pro více mých dávných oblíbených písniček, ze kterých jsem si na desku vybíral. Hledal jsem je po letech na YouTube a přitom mi fakt tlouklo srdce, jestli to ještě „zapíše“. Nakonec mně na tom dělalo radost zjištění, že vlastně ještě pořád rozumím tomu člověku, jímž jsem byl před lety.

 

—————

Zpět