Sbírám vše!


Tanki online

22.09.2016 00:00

(Prosinec 2021). Hraji pořád dál. Stala jsem se Legend 29! Délka hry se zase prodloužila na 15 minut, což mi trochu vadí, mně stačilo těch 7 minut  na relax. Death Match bitvy už nehraji vůbec, mám tolik krystalů, že si v  denní nabídce volím tak dlouho, až mi to vyhovuje. Vše dsypává, jen pokud je týdenní volba (ta se nedá měnit) "Získej několikrát ( teď je to 5x, bylo to 15x)  pozici na konci bitvy do 3. místa!! Tak to mi nějakou dobu trvá, já nejsem špatná, obvykle bývá čtvrtá. Ale do té první trojice se dostat, to mi dá zabrat! 

 

(Listopad 2019). Hraji pořád dál, je to pro mne nejlepší relax. Nedávno to dostalo navou grafiku, ale už jsem si zvykla.

Stala jsem se  Legend 11.

 

(Květen 2019). A vzala jsem zase tanki na milost.Důvody jsou dva.

  1. Od hraní mne bolí karpál pravé ruky. Bullet Force používá myš, a to  hýbání s ní, mi nedělá dobře. U tanků používám šipky, to je lepší.
  2. V nabídce "Special" jsem objevila  kontejnery plné odměn, já mám tolik všeho v "Supplies", že kdybych hrála do smrti, nevyčerpám to.
  3. Hry a hráči jsou velmi vyrovnaní, takže ty bitvy jsou zajímavé.
  4. Co se mi nelíbí jsou ty  nabíjecí stany, které se tam objevují a z bitvy dělají sázku do loterie, nikoliv porovnání sil na obou stranách, ale musím se s ními vyrovnat.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

(Prosinec 2018) Asi se blíží doba, kdy uzavřu kapitolu této hry. Hraji to už dlouho, za tu dobu se udály změny, které mne nenadchly a převládá už stereotypie. V prvé řadě se snížil počet herních map a vymizely ty zajímavé. V druhé řadě se připojuje člověk k navolené bitvě a nevybírá si z nabídky. Ve třetí řadě se  denní odměny staly málo zajímavé a týdenní někam úplně vymizela. Nejsem motivovaná a zahraji si třeba jen chvílí, tak  na získání jedné denní odměny.

A hlavní důvod. Přešla jsem na střílečku Bullet Force

================================================================================

Tanki online hraji už více než  tři roky. Moje začátky můžete sledovat pod čarou. Dnes tomu dám tak ten čas, abych získala denní odměnu. I to je ale docela časově náročné, rozhodně mohu konstatovat, že jako závislák to hraji určitě hodinu denně. Sem tam to proložím jinou hrou, ale oddychovka mezi prací jsou pro mne prostě TANKI ONLINE.

Pořád jsem solitér, neberu přátele, připojuji se podle toho, co mne zaujme.

 

Jsem v Legend klubu!

Už nejsem generalissimo, ale Legend 9.

Co to znamená? Obdržíte za každou dosaženou Legendu 40 000 krystalů. Po 200 000 exp. bodů se vždy zvýší rank Legend. Každá nová úroveň se ohodnotí opět 40 000 krystaly. Pokud v bitvě zničím Legend tank,  přispěji 9,9 krystaly k fondu bitvy. Legend tank tvoří bitvy od hodnosti Lieutenant Colonel  výše.

 

Moje současné postřehy.

 

  • Poslední novinka - když se přihlásíte do bitvy, ukáže se Wait! počkejte si minutku, než bitva začne! A často čekáte a čekáte.....

 

  • Délka bitvy se zkrátila z 15 na 10 minut, to je perfektní, více to odsypává. Stejně už se docela vyznám, takže v první minutě odhadnu, kdo je silnější a jak se bude bitva vyvíjet, z propadáků se okamžitě odhlašuji.

 

  • Byla přidána bitva typu Ragby, kdy ti, co získají ragbyový míč, snaží se ho dopravit do soupeřova bodu. Míče padají z oblohy, různě, do vyznačeného zeleného prostoru. Je to taková obdoba CTF, s  hůře vypočitatelným získáním míče.

 

  • Byla přidána bitva typu Assault (zteč), kdy červení útočí na bod a modří brání, modrým naskakuje pravidelně čas, červení mají za jedno usazení vlajky  7 bodů. Tak to mne znovu chytlo, takže už mi ta malá nabídka bitev tak nevadí.

 

  • RU,EN, DE je minulostí, zbylo jen EU a výrazně se ochudila nabídka bitev. A to, co teď zažívám, už není vůbec ono. Dříve bylo v nabídce několik listů bitev, teď už je jen jeden list s několika bitvami. Otvírá se mi nabídka Battle, kde si mohu vybrat typ bitvy (QUICK BATTLE, DM,TDM,Points, Flag, Assault), ale když na to kliknu, tak se mi nabídne náhodná bitva. Ber nebo neber. Vzhledem k tomu, že nemám kamaráda, který by to hrál, tak se nemám koho zeptat, jestli to tak mají všichni. Já to vyladila - líbí, hraju, nelíbí, zavřu to. Ale to, že nemám možnost samostatné volby a že mé oblíbené bitvy zmizely, mne štve!
  • Nejnovější změna od prosince 2017 - změnily se herní mapy, to , co jsem znala nazpaměť do detailů, je teď jiné, někdy zajímavější, jindy se mi to zdá horší, no, uvidíme!
  • Když mne někdo nabíjí, nebo získám život, objevují se zelená čísílka.
  • Když ničím tank soupeře, vidím  čísílka, která mi ukazují, jak rychle odchází, červená se objeví, když tank končí. Je to moc dobré, protože kolikrát ten tank nevidím, vidím jen to, že se do něho trefuji.
  • Zkrátila se doba "odstřelení" nefunkčního tanku na pět vteřin, chválím.
  • Zkrátila se doba pauzy z pěti minut na dvě minuty, nechválím, někdy odbíhám do kuchyně a mám pak fofry.
  • Při získání denní odměny mne dost nebaví DM bitvy, a) je to jen vybíjená tanků, neužívá se tam tak moc taktika a spolupráce, b)  můj tank přece jen stále nedosahuje parametrů těch supertanků. Pak nemám ráda Forest, v těch lesích se ztrácím. Halloween 2016 byl taky moc vyšperkovaný neprůhlednými trsy.
  • Nechápu hodinové bitvy, kdo na to má čas? Připojuji se nejradši tak do půlky 15 minutových bítev, protože to je tak akorát, co tomu chci v tu chvíli  věnovat, mám ale zkušenost, že se připojím k jasně vyhrávajícímu týmu a najednou je na opoziční straně skupina supersilných tanků, které nás roznesou na kopytech. Předpokládám, že to jsou nějaké gangy, které se domlouvají a vstupují do bitev.
  • Takže jsem se naučila obětovat získané body a okamžitě z nevyrovnaných bitev vypadnout, protože je to ztráta času.  Moc hezké je to, že když se většina odhlásí, naskočí jedna minuta do konce a bitva se ukončí, aniž se  musí prohrávající strana nechat potupně vymlátit. A to ukončení  doporučuji všem. Někdy mají dva tři tanky hodně bodů a ostatní pár bodů a když nastoupí vymlacovací gang, tak ti s málo body by to měli utnout a odhásit se, tím se bitva ukončí a ti dva tři, co nasbírali body, těm zůstanou.
  • Nechápu také mentalitu elektrických hlavní,  ti tankisté nabíjejí a nabíjejí každého kolem sebe, jsem altruista, ale oni se obětují pro celek, někdy úplně neskutečně. To by stálo za psychologickou studii.
  • Stále nechápu - jak někdo umí hodit několik min, aniž tam projede tankem a  jaktože někdy přijdu o body i když ten druhý tank evidentně zničím.
  • Co to ty dva roky hraji, tak se mi zdá, že se nějak zhoršila nabídka bitev, když mám jako denní odměnu získat body z CTF, tak tam jsou samé CP bitvy nebo TDM,, když potřebuji hrát CP, tak tam zase nejsou ony. A někdy nejsem schopná vůbec najít své oblíbené bitvy,jsou tam jen ty, které mne nelákaji.

Moje oblíbené bitvy ( to je minulost, teď už většinu skoro  nenajdu!)

Absolutní jedničkou se v poslední době stala Madness!  teprve potom hraji ten zbytek. Ty skoky dolů a znalost míst odkud to vyjde mne fascinují.

1. Skyscrapers

2. Noise,Wave, Massacre

3. Silence, Tribute, Polygon, Rio, Sandbox, Hill, Brest

- tyto hry  jsou dost často dostupné.

Když se zadaří najít Opposition, Garder, Camp, Ping Pong, Year 2042, Novel, Rift, Highland, Chernobyl,beru hned!

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

29.9.2014

Tanki online  je hra, která splnila má očekávání, co se týče bitevní vřavy. Nějak náhodou jsem klikla na odkaz hry a byla pohlcena. Jako poválečné dítě, odchované filmy tankových bitev, toto prostě musím ocenit. Jen doufám, že ti, kteří to se mnou hrají, se nevyděsí z toho, že vedle nich bojuje důchodkyně a babička.

Nikde na internetu jsem nenašla nic v češtině, takže tady se pokouším shrnout to, co jsem pochopila ze hry. A jako památku na Haloween jedno pěkné video z haloweenské noci.

 

Ovládání hry je zde

1- život, 2 - silnější krunýř,   3 - silnější výstřel,   4 - rychlost,  5 -  miny

Krystaly - podstatou hry je získat co nejvíce krystalů (Crystals) , za které si zlepšujete herní vlastnosti svého tanku.

Krystaly získáváte:

a) v bitvě - padají z nebe, běžně 10 krystalů, když se zadaří, tak Gold Box  = 1000 krystalů ( od 20. listopadu 2014 už nepadají, bylo to zrušeno, padají ale  stále Gold boxy - 1000 krystalů i více)

b) zakoupením (buy)

c) získáním vyšší hodnosti - viz Ranks

d) účastí v bitvě

e) pozváním přátel či účasti ve speciální bitvě

 

Druhy bitev - je jich několik druhů

 

Deathmatch (DM) - Boj na život a na smrt

V režimu Deathmatch bojujete sami za sebe. Fond bitvy roste rychleji než v  v CTF  a TDM, protože nemusíte příliš hledat nepřátele, jsou všude.  DM je nejjednodušší a nejspolehlivější bitevní režim, pokud jde o vydělávání krystalů. Spawn points  (body nástupu do bitvy) jsou všude. Bitva může být omezena buď časem nebo počtem sestřelených tanků (fragů). Každý frag dává  10 bodů.
V DM můžete vytvářet aliance s ostatními hráči. V ostatních bojových režimech by to mohlo mít za následek trest pokuty až do výše 10% z vašeho garážového skóre.

 

Team Deathmatch (TDM) - týmový boj na život a na smrt

Boj  v TDM je velmi podobný způsobu boje v DM. Jediný rozdíl je, že tady hráči pracují v týmech. Cílem je zničit více tanků než družstvo soupeře. TDM hry jsou omezeny buď počtem zničených tanků nebo časem.
Každý člen týmu je zodpovědný za výsledek,  konečné skóre závisí na tom, jak dobře a jak pečlivě hrají. Tým dostane jeden bod za každý zničený tank, zatímco jednotliví hráči dostanou 10 XP bodů. V případě sebezničení  soupeř nedostane žádné body, což je také důležitým faktorem v tomto režimu.
První věc, kterou musíte mít na paměti, je udržet váš  D/L poměr  (zničil/zničen) vyšší než 1. Pokud  každý hráč v týmu, ničí více tanků, než kolikrát je zničen, pak  je vítězství  zaručeno. Ale v reálu   bude  mít vždy jeden nebo více hráčů v týmu  D/L poměr mnohem nižší než 1.
Také, na rozdíl od režimu DM,  jsou  spawn points  umístěny vždy na základně (modří, červení). Chcete-li začít bojovat, budete muset jít do středu bojiště, nebo dokonce na základnu protějšího týmu. V důsledku toho je  množství fragů  mnohem nižší, než je v klasickém DM.

Obvykle jsou v tomto režimu nejúspěšnější ti, kteří užívají hlavně na dlouho vzdálenost, jako je  Railgun a Shaft.

 

Capture the Flag (CTF) - Získejte vlajku

Hráči jsou rozděleni do dvou týmů. Cílem je vzít soupeři vlajku a svoji ubránit. Když získáte vlajku a soupeř zničí váš tank, ztrácíte ji a zůstane tam, kde vás zničili. Váš spoluhráč ji může uchopit a pokračovat. Jakmile se vlajky dotkne soupeř, vrací se na základnu. Totéž platí pro vaši vlajku. Abyste získali body, musíte vlajku dovést na svou základnu, ale podstatné je, že tam musí být také vaše vlajka (nesmi ji držet soupeř).  Hraje se buď na počet získaných  vlajek, kdo ho splní, vyhrává. Nebo na čas.

Vyhodnocení:

  • Počet krystalů získáváte podle toho, kolik jste získali vlajek a kolik tanků jste zničili soupeři.
  • Počet krystalů záleží hodně na týmové spolupráci, ale díky bonusu XP v nabídce pro získávání a vracení vlajek, je možno získat dobré hodnocení.
  • Recept na úspěch v CTF je jednoduchý. Musíte se věnovat vlajce, ne jen ničení tanků soupeře,  to přináší konečný dobrý výsledek a  více bodů. Někde je za vlajku odměna i 100 bodů, někde 20 bodů, je to různé, a mám vysledováno, že čím je menší počet soupeřů, tím méně je za vlajku. A pokud se odhlásí všichni soupeři, tak za dovezení vlajky na základnu není vůbec nic.

 

Control Points (CP) - Ovládní bod

Týmový boj pro ovládnutí určitého bodu na mapě.  Tým získává bod za každou sekundu, kterou ovládá bod. Čím více bodů má pod kontrolou, tím více bodů tým získává. Vítězem je ten tým, který má více bodů. Spawn points jsou blízkou vaší základy . Jedinou vyjímkou je Madness mapa, kde jsou přídatné body nástupu do bitvy v určitých oblastech.

Abyste úspěšně získali soupeřův bod, je nutné získat malou numerickou výhodu nad soupeřovým týmem blízko bodu, pozor! body získáváte nejen za zničení tanku soupeře, ale i za získání bodu (CP).

 
Garáž - slouží k úpravám tanku a nákupu náležitostí

V garáží máte širokou nabídku věcí,které můžete získat. Nabídka je odstupňovaná podle hodnosti, která vám přísluší.

 

Vzhled a funkce tanku

Pokud máte určitý počet krystalů, zakoupíte si, co se nachází v nabídce, Můžete vyzkoušet mnoho typů hlavní, trupů i barev, ovšem pouze v základní verzi, což je M0. Další  verze M1, M2 a M3 jsou již výrazně dražší.  Můžete ovšem využít upgrade a zlepšovat stále vlastnosti hlavně, trupu i barvy. Upgrade trvá několik minut, ale čím je vyšší, tím je delší - i několik hodin, takže se hodí dělat tehdy, když končíte s hrou na delší dobu.

Hlaveň tanku  (turret) - vždy lze získat základní modifikaci M0 za přijatelný počet krystalů, další modifikace již jsou za vysoký počet krystalů. Hlavní je mnoho druhů.

Trup tanku  (hull) – totéž platí pro trup tanku.

Barva tanku –  svému tanku můžete dát vlastní image pomocí barevného designu. Některé barvy mají pouze estetický význam, jiné mají i ochrannou funkci, obvykle proti speciálnímu druhu hlavně.

Tady si nejsem jistá, jestli jsem to pochopila správně. Buď si vyšší verzi od M1  mohu koupit za krystaly, které naspořím - ceny se pohybují od 20 tisíc výše. Nebo upgraduji svou úpravu tanku, až se dostanu na úroveň vyšší verze, upgrady jsou možné pro několik funcí, které jsou uvedeny v nabídce, člověk si může vybrat, co chce upgradovat.

Další věc je to, že jsem zpočátku kupovala různé verze hlavní či trupů tanku, až jsem je vyzkoušela, zvolila jsem si svůj optimální tank Některé hlavně jsou na úzký kontakt (firebird, freeze, isida) , jiné jsou zase uzpůsobené na střely do dálky, ale zase strefit se dá práci  (railgun, shaft). Já mám v současnosti trup Viking, poměrně široký, ale stabilní, aby mi neházel při výstřelu a hlaveň Ricochet, s hodně dalekým dosahem, docela slušnou kadencí  a průrazností střel. nastřádala jsem si krystaly a koupila  si již  u obojího verzi  M3. Libí se mi příspěvky, které dostanu za dosažení další hodnosti, ty hodně pomohou.Taky už jsem párkrát shrábla Gold Box = 1000 krystalů, ale obvykle mne míjí.

V září 2015 jsem získala nejvyšší hodnost Generalisimo. Je to tak po roce hraní, docela častého, až by se dalo říci závislost. 

 

Doplňky - Supplies. Je několik druhů doplňků, kterýmí můžete dočasně zvýšit funkci svého tanku.

a) padají z nebe a vy je musíte zachytit ( změna: teď už padají jen na vytčená místa)

b) můžete si je koupit v garáži – navolit si počet kusů

c) dostáváte je jako denní odměnu,když nastupujete do hry, s hodností denní dárek stoupá (Změna viz Daily Missilon)

Účinek doplňků, koupených v garáži, trvá 1 min.a pak 15 vteřin nejsou k dispozici.  Účinek doplňků, které jste zachytili v bitvě, trvá 30 sec a první pomoc má pouze 50 % účinnost.

Doplňky jsou:

  • Život (First Aid) - cena 150 krystalů - od hodnosti Gefreiter
  • Dvojnásobná ochrana (Double Armour) -cena 50 krystalů - od hodnosti Corporal
  • Dvojnásobný úder (Double Power) - cena 50 krystalů  - od hodnosti Corporal
  • Dvojnásobná rychlost (Nitro) - cena 50 kirystalů  - od hodnosti Corporal
  • Mina (Mine) -cena 50  krystalů - od hodnosti Master Corporal

 

Daily Mission -Denní mise

DENNÍ MISE jsou úkolem, který musíte splnit,když se přihlásíte do hry. Nahradily DENNÍ ODMĚNY.

Každý den jsou nabízeny  tři mise a výběr úkolů v každé z nich..

  • Získat určitý počet experience points
  • Skončit první v bitvě
  • Získat určitý počet experience points v určité mapě nebo bitvě
  • Získat určitý počet vlajek
  • Získat určitý počet bodů
  • Zničit určitý počet nepřátelských tanků
  • Získat určitý počet doplňků

Po dokončení mise je možno potvrdit odměnu  (claim reward)  a získat udaný počet krystalů nebo doplňků. Denní mise můžete hrát jak dlouho chcete, až je dokončíte, dostanete odměnu.

Jestliže z nějakého důvodu nechcete plnit nabídnutou misi, můžete ji změnit na jiný úkol v nabídce. Pozor! Jednou denně tak můžete učinit zdarma, a opakovaně už musíte investovat určitý počet krystalů. Cena odpovídá vaší hodnosti.

Pro  hodnost Generalissima je zvláštní mise Znič 9999 tanků (:“Destroy 9 999 tanks”) a Získej  9 999 bitevních bodů ( “Earn 99 999“). Odměnou jsou krystaly nebo doplňky nebo  trup Hornet XT  či  hlaveň Railgun XT. The XT  má obyčejný vzhled, ale jsou srovnatelné s M3. typem.

Denní míse se nabízí od hodnosti  Corporal  výše.

Zůstává nabídka  Double Crystal Card, která se náhodně objevuje. 

TY mise jsou zajímavé, pokud jde o TDM, CP nebo CTF,kde je spolupráce týmu. Ale nenávidím mise DM,  to je pakárna, je tam vysoká míra náhodnosti! Ale musím to prostě pro splnění mise odehrát.

Změny od srpna 2015

  • Změna mise, která se vám nelíbí, je nyní o 50 % levnější.
  • Máte větší šanci na získání krystalů jako odměny. Rovnováha mezi odměnou v krystalech a odměnou v doplňcích je nyní 50 – 50.

 

Hodnost (Rank)

Hodnosti získáváte stále vyšší s počtem zničených tanků.  Počet tanků, které jste zničili/počet potřebných tanků pro vyšší hodnost je vidět za vaší hodností.

Za každou vyšší hodnost dostanete určitý počet krystalů.

S vyšší hodností se zvyšuje také denní odměna, kterou obdržíte při hře na  začátku nového dne

Zde tabulka:

 Rank

Number of Crystals

Hodnost

Odměna - Počet krystalů

Recruit

0

Private

0

 

Gefreiter

40

 

Corporal

120

 

Master Corporal

250

 

Sergeant

420

Staff Sergeant

740

 

Master Sergeant

950

First Sergeant

1400

 

Sergeant Major

2000

Warrant Ofiicer1

2500

Warrant Ofiicer2

3100

 

Warrant Ofiicer3

3900

 

Warrant Ofiicer4

4600

 

Warrant Ofiicer5

5600

 

Third Lieuntenant

6600

 

Second Lientenant

7900

First Lieuntenant

8900

 

Captain

10000

 

Major

12000

 

Lieuntenat Colonel

14000

Colonel

16000

 

Brigadier

17000

 

Major General

20000

 

Lientenant General

22000

 

General

24000

 

Marshal

28000

 

Fieldmarshal

31000

 

Commandier

34000

 

Generallissimo

37000

 

 

Bitvy

Hrát je možno na několika serverech (EN, RU), které si můžete navolit. Bitvy bývají obsazené a zavřené, někdy se nabízí pouze vstup do jasně prohrávajících týmů, takže než vstoupíte do bitvy, doporučuji najít si něco dobrého. Už jsem se zorientovala  v množství nabídek. Začínala jsem individuálně v Cross DM, teď mne více baví týmové hry, obvykle boj o vlajku. Některé  hry jsou n řežby na malém prostoru, to mne tak nebaví. Některé bitvy zase nejsou pro pomalejší tanky, což já mám -  pak se dlouho trápíte, než přejedete k nepřátelské vlajce. Rio je taková klasika akorát, Serpuhov má vadu, že je na velkém poli, trvá než se překopu na druhou stranu. Monte Carlo je na můj vkus moc zdlouhavé, v týmu by měl být někdo, kdo tam umí přeskočit ten příkop, (a já to rozhodně nejsem), jinak to nemá grády.

Když mohu zvolit  boj o vlajku, tak zvolím Silence CTF, Noise CTF nebo  Highland CTF.  Jsou na krátké vzdálenosti, to mi vyhovuje, Noise předpokládá docela hezké skákání tanků shora dolů, to je taky pěkné. Taky mne moc baví Hill CTF a nejvíce teď ujíždím na Wave CTF. Bohužel málo je vidět Opposition CTF či Ping Pong CTF, docela těžké (ale skoro nevidět) je Camp CTF.

Ovládni bod už mne taky chytlo, vyzkoušela  jsem Island CP, ale to je řežba na malém prostoru, obvykle hraje dvojka nebo trojka na každé straně  a když má nepřítel silnější tank, tak nemám šanci. Ale Polygon CP bývá hezky obsazený, tomu jsem přišla na chuť, je přiměřeně velký a  bývá tam vyšší počet tanků s různou sílou. A některé bitvy mají až pět bodů - třeba jsem hrála Noise CP, Rio CP a jiné, kde je těch bodů více, taky to není špatné.

Pochopila jsem princip - tanky se nahrnou k bodu, objeví se barevná spojnice, která tank spojuje s bodem. Když ho drží, tak má bod jejich barvu, jakmile ho ztratí ( což se signalizuje na obrazovce), tak má barvu nepřítele. Nejdříve jsem stála pořád na bodu, abychom neztratili barvu, ale pak jsem přišla na to, že pokud je bod v naší barvě, mohu vyrazit ničit nepřátele a vrátit se ,až vidím, že naše barva dohasíná a znovu ji obnovit. Takže silný tým honí své nepřátele a skóre za udržení bodu se mu stále zvyšuje.

A pozor! Za získání bodu jsou také přírůstky ve skóru, dokonce významné.

Pozor si člověk musí dávat také na délku bitvy, ale je uveden i  nutný počet zničených tanků, kdy bitva končí. Já upřednostňuji kratší bitvy. Ale to, že je tam uveden NEJEN ČAS, ale i počet tanků, při jejichž zničení bitva končí je dobré, protože se bitvy v případě slabého týmu netáhnou dlouho. To je dobré vylepšení léta 2015.

Bylo tam  vylepšení z prosince 2014, že když bitva vede k tomu, že druhá strana vyklidí bojiště nebo nic nezískává, tak se přejde do režimu rychlý konec.* To bylo  dobré vylepšení, protože někdy opozice vyklidila pozice třeba 10 - 20 minut před koncem bitvy a vy jste měli nastřádané zničené tanky na krystaly a nechtělo se vám odejít, tak jste tam 20 minut jezdili s prominutím jako trdla kolem dokola. Rychlý konec se zase ztratíl a bitvy musíte dokončit. Někdy to bylo  opravdové trápení, když jedna strana nic neuhraje a druhá tam zůstané 5 minut sama na poli a chce si nechat nastřádané krystaly.

Získané body v bitvě

Už jsem vyřešila jak se získávají body v bitvě.

Počet přibývajících krystalů  po bitvě je jasný, ten se ukáže podle skóru (zničené tanky a  zásahy do tanků = aktivita hráče)  v tabulce v posledním sloupci.  Je nutno snažit se o co nejvyšší D/L poměr  (zničil/zničen), vyšší než 1. 

Počet přibývajících bodů pro další vyšší rank (hodnost) jsem dlouho řešila. Počet tanků, které jste zničili/počet potřebných tanků pro vyšší hodnost je vidět za vaší hodností. A  myslím, že za každý zničený tank je 10 bodů. Ale přičítají se vám i body za zásahy , když tank zničí někdo jiný. Ovšem nemám dořešeno kolik je za vlajku - je to různé. Ale za získání bodu v CP bývá docela  velký přírustek.

Pozdě, ale přece, jsem objevila docela velkou věc! V  nabídce Garage je karta, která zvyšuje počet bodů - čím dražší, tím větší zvýšení, je to na měsíc - o 30 %, o 50 % a o 100 %. Tak se přidávají docela slušně body, jde to rychleji k dalšímu ranku.

 

Problémy, který  neumím vyřešit

  • Vždy na začátku bitvy mi nějakou dobu nejde tank ovládat, říkám tomu že "háže". Zlepšuje se to v průběhu bitvy, tak dvě tři minutky, ale může se to objevit zase později. Hlásí mi to Low FPS, už jsem tam předělala vše, co se dalo podle pokynů, vyzkoušela doporučovaný Google Chrome, ale stejně mi to pořád "háže". Ale vidím, že tam lítají i jiní, takže to má asi více hráčů, asi je to počítačem. Problém vyřešen - vyčištění  disku c: znamenalo, že mi tank krásně jezdí bez škubání.
  • Minu umím hodit jen pod sebe při jízdě, ale vidím, že se tam někdy objevují náhle miny, aniž projel tank, tomu také nerozumím, jak to dělají.
  • A co nechápu je, že někdy zničím tank, tedy spíše ho dodělám po někom, kdo ho načal, a odečtou se mi body.

 

Zajímavosti

Přidávám první zajímavost, která mne docela vyvedla z míry. 18. listopad 2014 byl dnem, kdy padaly z nebe místo tradičních krystalů o hodnotě 10 bodů  jiné hodnoty - od 1 (5,20,50) do 100, více jsem neviděla. Místa dopadu byla navic na zemi označena.

Tak nevím, kdo to vymyslel a co s tím sledoval, ale vystihl celou lidskou podstatu. Ti nejhamižnější nevkládali do bitvy vše, ale zasedli  místa, která označovala dopad krystalů a čekali.....ti méně hamižní vdy přerušili lítý boj a vrhali se na dopadající krystal hlava nehlava, přítel, nepřítel, když tam někdo byl se slabším tankem, tak ho tvrdě odpálkovali. Rozvrátilo to bojové usebrání všech. Tento den mne opravdu bitvy neuspokojily.

A trvalo to i druhý den a třetí den vyhlásili, že tedy krystaly ruší a budou se připisovat do bitvy a rozdělovat podle úspěšnosti. No, já jsem spokojena, krystaly bitvu akorát rozvracely. A opravdu si to moc pochvaluji, že už se nesbírají krystaly.

 

Přátelé a chat s nimi

Můžete se přátelit a s přáteli si chatovat během bitvy, toto jsem zatím nevyužila.

 

—————

Zpět